středa 14. prosince 2016

Pohled do nitra duše

Mám za sebou předposlední chemoterapii, dnes budu asi trapně melancholická, trochu upřímná a neveselá, kdo neni nalazen, nechť nečte...já se do příště polepším a napíšu brzy zas něco veselého:-) A kdo se rozhodl, že číst bude tak hurá do toho...



Mám za sebou sedmou chemoterapii, pomalu a jistě se blížím ke konci. Dnes mi doktorka dokonce řekla, že podle onkomarkeru jsem zdravý člověk. Hurá!!! Měla bych volat...
Jenže, jak se blížím k cíli, začínám bilancovat...Jo, léčbu zvládám krásně...psychicky i fyzicky.

Ale vyřešila jsem to, co mi rakovinu asi přineslo...? Ne, nevyřešila...A má psychika pláče, měla bych být šťastná, že to asi přežiju, ale místo toho se tady rýpu ve věcech, který mě trápí posledni rok a půl a stále jsem nebyla schopna s nimi něco dělat a už je na to nejvyšší čas . 
Znáte to, něco vás trápí, chcete to řešit, ale pak je chvíli dobře, tak problém zasunete někam hluboko nebo si dokonce řeknete, dobrý už to mám asi zmáknutý. Ale ono houby...Nebo tak je to alespoň u mně.

A co je můj problém?? Mým problémem je má cholerická povaha, kterou jsem kvůli dětem zadupala do země. Občas bouchnu, děti to schytají. A mně to trápí. Anebo nebouchnu, jsem na sebe pyšná, jak jsem situaci krásně ustála, ale on se zatím ten vztek jen zasunul někam hluboko. Ukládá se kamsi v těle. A něco z toho vznikne...ten kdo se zajímá o psychosomatiku už asi tuší. Já si totiž myslím, že celá moje rakovina má prapůvod v těch mých potlačených vztecích. Během léčby jsem byla celkem v pohodě. Jenže teď už je tělo hodně unavený a dost zdevastovaný a staré rány se ozývají. Rychleji se unavím, tím pádem nezvládám co bych chtěla, hromadí se ve mě zlost a teď nově i jakýsi vztek a ja nevím co s tím. 

Mám pocit, že se nemám komu svěřit, resp. když se odhodlám, sesumíruji slova a vyslovím to, tak se mi zdá, že ten problém nedokážu pojmenovat tak, aby mi někdo rozuměl. Ať Zdenda nebo i psycholog. Byla jsem u dvou, u první ještě před nemocí, to byla katastrofa, u druhé teď, to bylo lepší. Ale stejně jsem měla pocit, že mě nechápou a že můj problém zlehčují. Takže hledám dál...Psychologa nebo jakoukoliv jinou cestu, jak svoje problémy vyřešit. Kdybyste měl někdo radu sem s sní. Drogy nechci:-) A alkohol taky ne:-)) I když...ne, dělám si legraci :-DDD. 

Teď ještě bojuji, něco se děje a mně doposud bylo psychicky celkem dobře. Ale jak se blíží konec léčby chemoterapiemi, začínám mít strach, že až se vyléčím, tak mi vše dojde a sesypu se. Už nebudu mít jasný cíl, bude zpět "normální" život, s normálními starostmi...Ale ten život už nebude normální, pro mně už ne...Stále nade mnou bude viset ten strašák jménem rakovina. Která, jakmile se ke svému tělu budu chovat špatně, se může opět kdykoliv objevit.

A chtěla bych vám tedy říct, pokud máte nějaký nevyřešený problém, který vás dlouhodobě trápí...Dělejte s ním něco, ono to nemusí dopadnout nijak a problém nakonec sám vyhnije a vyřeší se sám...Někdo má takovou povahu, že to zvládne hodit za hlavu a je mu dobře. Já bohužel ne...když se někomu svěřím, tak většinou slyším, že to moc řeším, že to tak má spousta lidí, ať se tím netrápím...a možná bych je i poslechla...kdybych neměla rakovinu...beru to jako varovný signál, kterým tělo volá S.O.S...

Děkuji všem co dočetli až sem...Příště snad veseleji :-DDD


12 komentářů:

  1. Osobne doporucuju Milana Horinka.... http://www.traumaterapie.cz jo a v Akademii Léčivy Výživy www.akademielecivevyzivy.cz ma občas nějaký přednášky a kurzy, teď na jaře by tam zas něco měl mít. Chodím tam, tak vím ;-))
    Z.

    OdpovědětVymazat
  2. Edit, zkuste mrknout na http://www.lecenimkuzdravi.cz/duchovni-priciny-nemoci/ osobně znám pana Vašíka, moc mi pomohl. A když je mi... nějak-tak-nijak .. tak tyto stránky navštívím a využiji vždy nějakou radu, odpuštění atd. a je mi "líp".
    V.K

    OdpovědětVymazat
  3. myslím,že Vám pomůže podpora 1 víra, musíte hledat - oslovit více lidí
    2 práce ,musíte hledat - musí Vás bavit
    Dobré je i pravidelné cvičení.
    Nesmíte se nikdy spolehnout na partnera a na děti. Partner unese své problémy, je jen člověk jako vy, pod dalšími padne. Děti nevydrží dlouho, také jsou jen lidé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda, pravdouci...a ja se snazim tim ridit od doby, kdy mi bylo asi 13 let a mamka mi na koupaliste zbalila jen horni dil plavek a ja jako trapka se musela koupat v kalhotkach...a od te doby si rikam, ze clovek se musi spolehat jen na sebe :-DDD A souhlasim s tim, ze clovek musi delat to co ho bavi...i kdyz je to dost casto hodne slozite..

      Vymazat
  4. Edit, domluvila bych se s paní Evou Marvánovou, umí skvěle pracovat s vnitřními osobami, emocemi, pomůže k hlubší transformaci, která je léčivá. Mrkni třeba na její videa na youtube.. A drž se! Hezké svátky, Mirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, celkem vím o čem mluvíš, mám za sebou totéž. Pokud jsi přístupna alernativě můžu doporuči Daru Puspa Kabardinu. Krásné svátky. Bude líp. Gábina

      Vymazat
  5. Milá Editko, žádnou vážou nemoc za sebou nemám, ale pod to, co jste řekla, bych se mohla podepsat. Radu nemám. Jen jsou mi Vaše slova natolik blízko, že jsem musela reagovat. Držím palce a věřím, že to zvládnete. Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den Editko, mě byl doporučen tento lékař http://www.multispektralni-terapie.cz/. Držím palce, ať najdete toho, který Vám pomůže a všechno zvládnete!!! Alena

    OdpovědětVymazat
  7. cesta k uzdravení je láska...na všechny způsoby... Láska k nejbližším...k sobě samé ... píši o tom v knize Velká máma...jestli chceš, věnuji Ti ji ... Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je to tak...cetla jsem knihu Moc a ac bych si jeste pred rokem tukala na celo, tak ted jsem ji cetla a naprosto tomu verila, ze to tak je...da se kniha koupit v knikupectvi?? Nebo je pres Internet? Rada si ji koupim:-)

      Vymazat
  8. Já vám věřím, že tohle je fakt složité. Ono pohlédnout sama do sebe je někdy fakt docela hardcore. V tom nejhorším možném slova smyslu. Mi trvalo hodně dlouho, než jsem zjistila, že jsem vlastně skoro půl roku v depresích kvůli vlastnímu tělu. Tak mi pomohlo studio estetické medicíny Brno, kde jsem si nechala udělat nová prsa. :)

    OdpovědětVymazat

http://editastruskova.cz/

Nové články najdete zde: http://editastruskova.cz/ Těším se tam na vás!